کتاب

ساخت وبلاگ

برنامه ي عصر جديد استعدادهاي مختلفي از سراسر ايران را جذب مي‌کند تا به نوعي اين افراد استعداد خود را در معرض نمايش عموم قرار دهند. اعمال آنها شامل خوانندگي ، کمدي، شعبده بازي و … مي‌باشد. هر شرکت کننده تلاش مي‌کند تا با نمايش زنده? استعداد خود داوران حاضر را تحت تأثير قرار دهد، داوران فعلي امين حيايي ، رويا نونهالي ، آريا عظيمي نژاد و سيد بشير حسيني هستند ،کساني که با رأي خود و رأي مردم استعدادها را براي رسيدن به فينال و بردن جايزه به رقابت با ديگر استعدادها مي‌کشانند يکي از برنامه هاي پرحاشيه اي است که انتقادات و پيشنهادات فراواني را در پس دارد درحالي که اين برنامه نتيجه و هدف مثبتي دارد و ساخته شده تا نخبگان و کساني که از استعداد هاي خاصي برخوردارند به روي صحنه ي قاب عصر جديد آمده و استعداد و توانايي خود را به نمايش بگذارند تا ديده شوند ، حمايت شوند و به آن جايي که لياقتش را دارند برسند؛ برنامه عصر جديد که تهيه کننده و کارگردان آن احسان عليخاني است با پشتيباني شرکت به پرداخت ملت از همه کساني که به روي قاب عصر جديد حاضر مي شوند حمايت ميکند تا علاوه بر ديده شدن يک کمک مالي نيز بشوند تا بتوانند به خواسته هاي خود برسند .

در اين برنامه اشخاص بسياري هم آمدند که نه تنها در فضاي رسانه اي بلکه در فضاي مجازي و اينترنت نيز حسابي سر و صدا به راه انداختند، اجرا هايي تحت عنوان " خواستگاري از احسان عليخاني در عصر جديد " ، " خواستگاري در عصر جديد " ، " رقص احسان عليخاني و امين حيايي در عصر جديد " ، " پسري که همرو سر کار گذاشت " ، " دعواي شديد در عصر جديد " و... که بازديد هاي فراواني داشتند، اما با همه اين تفاسير انتقادات بسياري نيز به اين برنامه مي شود، انتقاداتي مانند : کپي بودن اين برنامه از برنامه هاي خارجي ، انتخاب اشتباه احسان عليخاني در مورد داوران و ... با وجود همه اين انتقادات باز هم اين برنامه بازديدکننده بسياري دارد، با توجه به مشغله کاري مردم که خيلي از آنها توانايي مشاهده برنامه رو ندارند ، تمام قسمت هاي برنامه عصر جديد و فيلم اتفاقات و حواشي عصر جديد را مي توانيد در سايت هاي مختلف مشاهده کنيد ، امام ما پيشنهاد مي کنيم که اين فيلم هارا به صورت کامل و بدون واتر مارک از سرويس آپلود ويديو تي وي بتا مشاهده کنيد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : تمام,قسمت,های,برنامه,عصر,جدید, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 175 تاريخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:10

انگیزه جالب بارسلونا در هفته پایانی؛ بیشترین اختلاف امتیاز تاریخ با رئال مادرید!

  • انگیزه جالب بارسلونا در هفته پایانی؛ بیشترین اختلاف امتیاز تاریخ با رئال مادرید!

    به گزارش وبسایت نود و به نقل از مارکا، طرفداران رئال مادرید علاقه ای ندارند در آینده حتی لحظاتی از فصل 19-2018 را هم به خاطر آورند. حتی لحظاتی مثل قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها.

    در جریان رقابت های هفته سی و هفتم بارسلونا با پیروزی 2-0 مقابل ختافه، واکنش مناسبی به حذف تلخ از لیگ قهرمانان اروپا داشت و در آنوئتا، رئال مادرید با شکست 3-1 مقابل رئال سوسیه‌داد، یازدهمین باخت فصل را هم متحمل شد. این شکست اختلاف دو تیم رئال و بارسا در هفته ماقبل پایانی را به عدد 18 رساند (86-68) تا بارسایی ها با امید به ثبت یک رکورد قدم به هفته پایانی فصل بگذارند. 

    باقی ماندن این فاصله 18 امتیازی در هفته پایانی، رکورد بیشترین اختلاف امتیازی بارسلونا و رئال را در تاریخ رقابت های لالیگا ثبت خواهد کرد. (فصل هایی که بارسا در آن بالاتر از رئال قرار داشته است) رکورد قبلی، اختلاف 17 امتیازی است که در فصل های 85-1984 و 18-2017 به ثبت رسید.

    در فصل 85-1984 بارسلونا با هدایت تری ونبلز با کسب 53 امتیاز قهرمان لالیگا شد و رئال با 36 امتیاز به جایگاهی بهتر از ششمی نرسید. اختلاف 17 امتیازی بارسا با رئال یک بار دیگر و در فصل 18-2017 هم تکرار شد؛ زمانی که بارسا با 93 امتیاز قهرمان و رئال با 76 امتیاز سوم شد. 

    البته باید در نظر داشت که در فصل 85-1984، به هر برد دو امتیاز تعلق می‌گرفت. با تبدیل امتیازات آن فصل با معیارهای امروزی، بارسا 74 و رئال 49 امتیازی می‌شدند. اختلافی 25 امتیازی که حتی در این فصل هم قابل دستیابی نمی‌بود.

    در هفته پایانی رقابت ها رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان رئال بتیس خواهد بود و با وضعیت کنونی، هیچ کس نمی‌تواند نتیجه این بازی را به راحتی به سود رئال پیش بینی کند. بارسلونا نیز در هفته پایانی مهمان ایبار خواهد بود. نتیجه مشابه هر دو تیم، اختلاف 18 امتیازی را حفظ و رکورد جدیدی را ثبت خواهد کرد. اگر بارسا ببازد و رئال برنده شود، اختلاف به 15 امتیاز خواهد رسید و آن گاه هواداران رئال می‌توانند بابت عدم ثبت رکوردی منفی نفسی یه راحتی بکشند!

    7712

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : انگیزه,جالب,بارسلونا,در,هفته,پایانی؛,بیشترین,اختلاف,امتیاز,تاریخ,با,رئال,مادرید!, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 213 تاريخ : چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:31

سنگ کورین هیوندای

راه حل های پیشرفته داخلی

در جهانی که همه چیز به سرعت در حال پیشرفت و حرکت می باشد ، هیوندای زمان را برای مسائل کوچک صرف نمی کند. به جزئیات توجه می کند و به درک آنچه جهان در زمینه ساخت بهترین و جامع ترین نوع سنگ کورین (solid surface) و کوارتز (Quartz) با سازگاری بی نظیر رنگ ، بافت و کیفیت نیاز دارد می پردازد.

 

سنگ کورین هیوندای (هانکس ) HANEX® SOLID SURFACE

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده جامد اکریلیک است که به علت سطح بالای تری از هیدرات آلومینیوم مقاوم در برابر لکه ها و مواد شیمیایی است. ترکیبی منحصر به فرد از رزین های اکریلیک و مواد طبیعی اجازه می دهد تا برش به مراتب بهتری داده شود تا بتواند در طیف وسیعی از طراحی ها جای بگیرد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) در همه جا می تواند مورد استفاده قرار گیرد مانند آشپزخانه ، هتل ها ، محیط های بهداشتی و در انعطاف با طراحی های متنوع قابلیت های بی پایانی دارد.

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) یک ماده کاملا بهاشتی است که مقاوم به روطبت ، آلاینده ها و باکتری ها می باشد و این باعث نگهداری اسان آن می شود. به همین دلایل یک گزینه ایده ال برای تمام سطوح کاربری از جمله آشپزخانه ، حمام و یا قسمت های دیگری از خانه می باشد.

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) برای آشپزخانه

کورین هیوندای به طور عمده برای Benchtops آشپزخانه استفاده می شود ، به علت مقومت های بالا و استانداردهای بهداشتی می توان با نگه داری دوره ای از آن ، زیبایی اصلی آن را برای سالها حفظ کرد همچنین استاندارد NDF 51 برای منطقه آماده سازی غذا بر روی آن را نیز دارا می باشد.

از جمله موارد استفاده از سنگ کورین هیوندای ( هانکس ) می توان به استفاده در حمام اشاره کرد ، شما با استفاده از این نوع سنگ کورین حمامی همیشه تمیز و عاری از هرگونه باکتری داشته باشید. این سعولت در نظافت سبب می شود در دیگ دکوراسیون منزل از جمله میزهای تلویزیون و دیگر لوازم از آن استفاده کرد.

 

کورین هیوندای

 

کورین هیوندای

 

در تولید کورین هیوندای ( هانکس ) توجه به بالا بردن سطح کیفی زندگی بوده ، با این سیاست کاری که یک تولید با کیفیت تنها بخشی از یک پروژه موفق است بلکه زیبا سازی فضا بخشی مهم در محصول میباشد بنابراین تولید کننده در صدد بوده با رنگ های متفاوت این بخش را هم با موفقیت انجام دهد.

شرکت هیوندای ( هانکس ) در صدد است تا به طور مداوم بنا به خواسته های متنوع و متفاوت در خانه ، مداری ، مراکز بهداشتی و در مانی و هتل ها ، رستوران ها و فروشگاه ها و موارد دیگر را در اختیار داشته باشد تا بتواند تقاضای آنها را بر آورده کند . هدف این کمپانی غنی شازی زندگی افرادی است که در آن فضا ها زندگی می کنند ، کار می کنند و درک آنچه واقعا مهم است ، صرفا زیبا شناسی است.

 

huna

صفحه کابینت | سنگ کورین | کورین هانکس | کورین هیوندای | آلاچیق

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : سنگ,کورین,هیوندای, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 168 تاريخ : جمعه 20 ارديبهشت 1398 ساعت: 14:48

طراحی سایت در اردبیل


امروزه با رشد اینترنت و فضای وب داشتن یک سایت اینترنتی برای رشد هر کسب و کار و هر شخصی لازم شده است امروزه میتوانید به وسیله وبسایت اینترنتی بسیاری از کار ها انجام دهید برای مثال اگر کسب و کاری دارید کسب و کار خود را به همراه محصولات در وبسایت خود معرفی کنید و با امکان خرید آنلاین محصول ، محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانید و یا اگر کسب و کاری ندارید میتوانید یاداشت ها و نمونه کار های خود را در وبسایت خود منتشر کنید داشتن وب سایت حتی برای کسانی که تولید محتوا میکنند برای مثال خبرگذاری ها و املاک ها امری بسیار ضروری است چون مخاطبان میتوانند به راحتی به وسیله وبسایت به محتوا دسترسی داشته باشند شرکت های زیادی با عنوان طراحی سایت در اردبیل مشغول به کار هستند که شما میتوانید آن ها را مقایسه کرده و بهترین آن ها را برای طراحی سایت انتخاب کنید همچنین میتوانید طراحی سایت خود را به مبین پلاس (mobinplus.ir)نیز بسپارید
پشتیبانی و سفارش طراحی سایت : 09223350313

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : طراحی,سایت,طراحی سایت در اردبیل, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:56

دانلود رمان تب یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

i620_1111.jpg

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان تب که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلودرمان تب

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

دانلود رمان آدم و حوا و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان دانلود رمان روزای بارونی را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمان آدم و حوا به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از دانلود رمان بازگشت ارباب جوان یا اینکه در اصل از رمان دون جوانی هم سخنی اوردیم .

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

رمان ققنوس

ادبیات مردمی همچنین رمان آسمان دیشب آسمان امشب را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : دانلود,رمان,تب,یک,اثر,نسبتا,طولانی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 232 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 10:35

درمان کک و مک با لیزر الکساندرایت نابلکس یا لیزر کندلا

این نکته را به یاد داشته باشید که امکان بازگشت کک و مکهای پوستی پس از درمان لیزری کک و مک بالاست اگر پس از درمان با لیزر، با کرمهای ضد آفتاب، کلاه و عینک آفتابی و تغذیه مناسب، از پوست خود در برابر اشعه خورشید محافظت کنید، حداقل 4 سال و حداکثر 7 سال پوست بدون کک مک خواهید داشت.

درمان لیزری کک و مک با الکساندرایت نابلکس و لیزر کندلا به چه کسانی توصیه میشود؟

افرادی که دارای تراکم بالای لکههای پوستی هستند و درمانهای ضدلک و سنتی، تأثیر زیادی بر آنها ندارد، بهتر است لیزر درمانی را امتحان کنند.

نکات قابل توجه

افراد دارای پوست سبزه، قبل از انجام لیزر، بهتر است چند مورد از کک و مکها را به طور آزمایشی لیزر کنند و در صورت گرفتن نتیجه مطلوب، درمان تکمیلی را انجام دهند.

اگر سابقه تبخال دهانی دارید، ممکن است قبل از انجام لیزر به درمان آنتیبیوتیکی نیاز داشته باشید؛ چرا که لیزر میتواند باعث تحریک ویروس هرپس در اطراف دهان شود.

عوارض درمان کک و مک با الکساندرایت نابلکس و الکساندرایت کندلا چیست ؟

به طور کلی، درمان لیزری کک مک، با دستگاه لیزر الکساندرایت درمانی ایمن و مناسب است و احتمال ایجاد زخم در این روش درمانی کم است؛ با این حال، در برخی از افراد عوارضی ایجاد میکند، این عوارض عبارتند از:

خارش

تورم

قرمزی

عفونت

پوست پوست شدن

تغییر رنگ پوست

بروز این عوارض به حساسیت پوستی فرد و نوع لیزری که مورد استفاده قرار گرفتهاست، بستگی دارد.

به یاد داشته باشید که تصمیم گیری در مورد اینکه آیا لیزر درمانی، برای شما مناسب است یا خیر، به عوامل متعددی بستگی دارد. در مورد لکه های مشکوک به بدخیمی، باید آزمایشات و بررسیهای بیشتری انجام شود و در صورت بدخیم بودن به هیچ عنوان نباید از لیزر درمانی استفاده کرد. اما در صورت بدخیم نبودن، لیزر درمانی گزینه بسیار مناسبی برای درمان کک مک محسوب میشود.

اگر به دنبال این هستید که کک و مک های تان را تا حد امکان کمرنگ کنید یا حتی از بین ببرید، باید از تکنولوژی های جدید مثل لیزر الکساندرایت نابلکس یا لیزر الکساندرایت کندلا استفاده کنید. زیرا اولا لیزر مخصوص درمان کک و مک تقریبا بی عارضه است البته درصورت استفاده از دستگاه های خوب و معتبر و مهم تر مهارت و تجربه کافی پزشک و دوما هیچ درمان دارویی برای از بین بردن کک و مک آن هم برای مدت طولانی وجود ندارد و تمام لک برهایی که در بازار دارویی وجود دارند، حتی بهترین آن ها فقط می توانند باعث کم رنگ شدن کک ومک ها و گاها از بین رفتن موقت آن ها چند ماهه شوند. البته از آن جا که لیزر الکساندرایت سطح رویی پوست را می سوزاند احتمالا روزهای اول پوست ملتهب خواهد شد.

کک و مک ها از ملانین هستند و ملانین از موادی است که طیف های لیزر را جذب می کند و در نتیجه نور و اشعه دستگاه لیزر الکساندرایت می تواند کک و مک ها را تا حدی از بین ببرد. البته در بیشتر موارد از بین رفتن کک و مک به صورت موقتی است و این که به طور دائمی از بین برود بستگی به نوع پوست و ژنتیک شخص مراجعه کننده دارد.

البته انجام مراقبت های دیگر نیز در دائمی شدن بی تاثیر نیست. تا به حال لیزرهای متعددی برای درمان کک و مک ساخته و به کار گرفته شده که البته مکانیسم بسیاری از این لیزرها نسبتا شبیه به هم هستند.

شما برای این کار باید به یک پزشک متخصص پوست و مو یا جراح زیبایی مراجعه کنید. نکته مهمی که باید در مورد لیزر درمانی درنظر گرفته شود این است که جلسه اول تست درمانی انجام شود بدین معنی که یک منطقه از صورت که دچار لک است با انرژی های متفاوت لیزر شود و درصورتی که بعد از یک ماه نتیجه لیزر خوب بود سایر مناطق مبتلا هم لیزر شوند.

 

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : درمان,کک,و,مک,با,لیزر,الکساندرایت,نابلکس,یا,لیزر,کندلا, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 241 تاريخ : پنجشنبه 12 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:17

نرم افزاري مديريت تغذيه به شما اجازه مي دهد مديريت مصرف جيره را در گذشته و يا آينده انجام دهيد. در اين نرم افزار كليه كنستانتره ها ، خوراكها و جيره ها به راحتي قابل ثبت بوده و مي توان مبالغ خوراك هر رده دامي را مشاهده نمود.

نرم افزاري مديريت تغذيه مي تواند كنترل 70 درصد هزينه ها را انجام دهد.

نرم افزار تغذیه دام مدیØ

±Ø§Ù†

 

لیست گزارشات تغذيه :

 

امكانات عمومي:

بهره گيري از نرم افزار گزارشگيري رز:

   در نرم افزار گزارش گير رز  كاربر مي تواند با آموزش سريع ساخت گزارش، به توليد گزارشهاي مورد نياز خود به تعداد بي نهايت گزارش بپردازد. اين نرم افزار كمك مي كند تا در صورت ايجاد نياز به يك گزارش جديد و يا نياز به ايجاد تغيير در يك گزارش قديمي، كاربر بتواند بدون نياز به مراجعه و يا تماس با شركت سازنده نرم افزار و بدون پرداخت هزينه اي، خود به تهيه آن گزارش بپردازد. اين در حالي مي باشد كه بسته نرم افزاري ذكر شده شامل بيش از 100 گزارش آماده در هر بخش مي باشد.

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : نرم,افزاری,مدیریت,تغذیه, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 176 تاريخ : چهارشنبه 11 ارديبهشت 1398 ساعت: 0:53

پاورپوینت توسعه پایدار و توسعه فرهنگی

  • پاورپوینت توسعه پایدار و توسعه فرهنگی

    دید کلی :

    دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه پایدار و توسعه فرهنگی، در قالب pptx و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مولفه های توسعه پایدار ، عاملان توسعه پایدار، فرهنگ و توسعه، نقش و کارکرد فرهنگ، عوامل مهم و موثر فرهنگی در توسعه، توسعه فرهنگی و دیدگاهها، توسعه فرهنگی و شاخص ها

    توضیحات کامل :

    دانلود پاورپوینت با موضوع توسعه پایدار و توسعه فرهنگی، در قالب pptx و در 20 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

    مقدمه

    مولفه های توسعه پایدار

    عاملان توسعه پایدار

     فرهنگ و توسعه

     نقش و کارکرد فرهنگ

    عوامل مهم و موثر فرهنگی در توسعه

    توسعه فرهنگی و دیدگاهها

    توسعه فرهنگی و شاخص ها


    قسمتی از متن:

    توسعه پایدار در سال های پایانی قرن بیستم به عنوان یکی از مناظرات محوری جهان تقریباً همه عرصه های حیات بشری نظیر فقر، نابرابری، آموزش و بهداشت، محیط زیست، حقوق زنان و کودکان آزادی ملت ها و نیز صنعت، سیاست،  اقتصاد و همکاری های بین المللی را تحت تأثیر قرار داد و به عنوان گستره ای نوین با داعیه پاسخ به مسائل خطیری که چرخه حیات و طبعیت ونوع بشر را به مخاطره افکنده است، در عصر جدید مطرح شده است.

    در فرایند توسعه پایدار، سیاست های اقتصادی، مالی، تجاری، انرژی، کشاورزی، صنعتی و ... به گونه ای طراحی می شود که توسعه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی را تداوم بخشد. بر این اساس دیگر نمی توان برای تأمین مالی مصارف جاری، بدهی های اقتصادی که باز پرداخت آن بر عهده نسل های آینده است، ایجاد کرد. در نهایت توسعه پایدار به معنی عدم تحلیل آسیب های اقتصادی، اجتماعی و یا زیست محیطی به نسل های آینده است.

    توسعه پایدار به عنوان یکی از اهداف مهم و کلیدی جوامع و دولت ها امروزه دارای جایگاه و اهمیت ویژه ای در طرح ها وبرنامه ریزی های جامع و کلان رشد و توسعه ای کشورها و حتی در سطوح گوناگون مورد بحث کنفرانس ها، سازمان ها و نهادهای بین المللی می باشد. این واژه اولین بار به طور رسمی توسط برانت لند در سال 1978 در گزارش «آینده مشترک ما» مطرح شده است.

    توضیحات:

    این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " توسعه پایدار و توسعه فرهنگی " می باشد که در حجم 20 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

    پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : پاورپوینت,توسعه,پایدار,و,توسعه,فرهنگی, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 202 تاريخ : سه شنبه 10 ارديبهشت 1398 ساعت: 3:32

امروزه پرداخت قبوض بسیار آسان شده است در زمان های مه چندان دور شما باید با در دست داشتن قبض های خود که به صورت ماهانه یا دوماهه توزیع می شد به بانک ها مراجعه کرده و برای پرداخت قبض خود اقدام نمایید  .

5aip_bill-pay.jpg

قبض برق

برای پرداخت قبض برق شما می توانید با در دست داشتن قبض خود به خودپرداز ها مراجعه کرده یا با شناسه قبض و شناسه پرداخت به وسیله سایت های پرداخت یا از طریق تلفن های موجود وجه قبض خود را پرداخت نمایید .

صورتحساب های برق ماهانه یا دو دوره ماهانه هست که درب منازل توزیع می شود .

قبض آب

قبض آب هم مثل قبض برق به صورت ماهانه یا دو ماهه درب منازل توزیع می شود که شما برای پرداخت قبض آب باید از طریق خودپرداز یا سایت ها و اپلیکیشن های بانکی خود یا از طریق تلفن پرداخت وجه قبض اقدام نمایید .

قبض تلفن

یکی از کار های مفیدی که در جهت حمایت از محیط زیست انجام شد حذف قبض تلفن بود دیگر مثل گذشته قبض ها درب منازل توزیع نمی شود و هر ماه با تماس با تلفن منزل شما به شما اطلاع داده می شود که از طریق شماره خاصی از هزینه قبض خود آگاه و با پرداخت قبض تلفن ثابت خود این اقدام را تکمیل نمایید .

شما می توانید با گرفتن شناسه قبض و شناسه پرداخت از سامانه تلفنی مخابرات و پرداخت قبض تلفن خود به راحتی این کار را انجام دهید .

قبض گاز

این قبض هم مثل سایز قبوض همچنان به صورت دوره ای درب منازل توزیع می شود که شما مثل سایر قبوض می توانید با در دست داشتن شناسه پرداخت و شناسه قبض برای پرداخت قبض گاز خود اقدام نمایید .

قبض تلفن همراه یا موبایل

خوشبختانه شرکت مخابرات علاوه بر حذف قبض تلفن های ثابت خود ، قبض های تلفن های همراه را نیز حذف کرده و ماه به ماه با ارسال پیامک به موبایل مشترکین را از پرداخت قبض موبایل خود آگاه می سازند در این پیامک هزینه های استفاده شده و همچنین شناسه پردخت و شناسه قبض موجود هست که مشترکین می توانند برای پرداخت قبض تلفن همراه خود از آنها استفاده نمایند .

یکی دیگر از امکانات سایت های پرداخت و خرید شارژ که به تازگی راه افتاده است شارژ مستقیم است که شما دوستان می توانید با وارد کردن شماره مورد نظر که قصد شارژ کردن آن را دارید تا به صورت خودکار شماره مورد نظر شارژ بشود . با خرید شارژ مستقیم ایرانسل در وقت خود صرفه جویی کنید .

 

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : راحت,و,اسان,قبض,بپردازید, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 185 تاريخ : دوشنبه 9 ارديبهشت 1398 ساعت: 13:31

رمان یک اثر نسبتا طولانی از داستان است که به طور معمول در قالب روایت نوشته شده است و معمولا به عنوان یک کتاب منتشر می شود.

داستان Murasaki Shikibu از Genji (1010) به عنوان اولین رمان جهان معرفی شده است. انتشار کتاب های چاپ شده در چین منجر به ظهور رمان های کلاسیک چینی توسط سلسله مینگ شد .

میگوئل د کارانتز، نویسنده دون کیشوت به عنوان اولین رمان نویس معروف اروپایی عصر مدرن مطرح می شود.

والتر اسکات میان رمان ها تقاوت خاصی قرار داد مثل رمان عاشقانه که منجربه اتفاقات شگفت انگیز و غیر معمولی شد .

رمان یک داستان طولانی و تخیلی است که تجربه های انسانی را توصیف می کند. رمان در دوران مدرن معمولا از سبک پروسس ادبی استفاده می کند.

دانلود رمان عاشقانه

از سوی دیگر، رمان ها می توانند واقعیت های اجتماعی، سیاسی و شخصی یک مکان و دوره را با وضوح و جزئیات که در آثار تاریخ پیدا نشده اند، نشان دهند.

دنیای جدیدی از مد روز فردی، دیدگاه های شخصی، احساسات صمیمی، اضطراب های مخفی، " رفتار" و "سر و صدا" با

رمان های جدید و روابط عاشقانه مرتبط است.

در قرن هفدهم، منتقدان رمان های عاشقانه را به عنوان یک رشته حماسی به عنوان رقیب کوتاه خود دیدند. با این حال، تعریف دقیقی از تفاوت در طول این نوع داستان به طور سنتی به این مفهوم متصل شده‌ است که یک رمان باید "کلیت زندگی" را در خود بگیرد.

اگر چه شکل‌های اولیه رمان در تعدادی از مکان‌ها یافت می‌شوند، از جمله رم،  ژاپن و انگلستان، اما رمان اروپایی اغلب گفته می‌شود که در سال ۱۶۰۵ با دن‌کیشوت آغاز شده است .

در اصل، ادبیات عاشقانه در فرانسه کهن، انگلیسی - نورمن و Occitan و بعدها در زبان انگلیسی، ایتالیایی و آلمانی نوشته شده‌است. در اوایل قرن سیزدهم، رمانهای عاشقانه به طور فزاینده‌ای به عنوان نثر نوشته می‌شدند.

اشعار حماسی، شباهت‌های بسیاری با رمان دارند و پیشینه رمان به رشته شعر حماسی باز می‌گردد، هر چند که بار دیگر به صورت یک سنت دست ‌نخورده باقی نماند.  البته شاید در اینجا از رمان ایرانی یا اینکه در اصل از رمان عاشقانه ایرانی هم سخنی اوردیم .

نثر به نحو فزاینده‌ای جذاب شد، زیرا نویسندگان را قادر می‌ساخت تا داستان‌های مشهور را با تاریخ‌های جدی که به طور سنتی در نثر تشکیل می‌شد مرتبط کنند، و همچنین می‌توانستند به راحتی ترجمه شوند.

دانلود رمان

ادبیات مردمی همچنین رمان جدید عاشقانه را به خود جلب کرد، اما با کنایه، به طور طنز آمیز و کنایه آمیز، نیت خود را به نمایش گذاشت.

واژه "رمان" از تولید داستان‌ های کوتاه، یا novella که بخشی از فرهنگ شفاهی European در اواخر قرن نوزدهم باقی مانده‌است سرچشمه گرفته است .

 

کتاب...
ما را در سایت کتاب دنبال می کنید

برچسب : رمان,چیست, نویسنده : kavoosifar example6 بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 1 ارديبهشت 1398 ساعت: 20:08

لینک دوستان

خبرنامه